• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

وعده عنابستانی: تا چند روز آینده پروازهای فرودگاه شهدای سبزوار برقرار خواهد شد

  • کد خبر : 3200
  • 12 خرداد 1402 - 13:07

👤 علی اصغر عنابستانی، نماینده غرب خراسان در مجلس، در حاشیه آیین آغاز به کار پروژه برداشت ژئوفیزیک هوایی ذخایر معدنی غرب خراسان:

🔹نداشتن پرواز برای فرودگاهی که برای ساخت و توسعه آن بودجه تعریف می شود، غیر قابل قبول است. تعطیلی ۵ ماهه فرودگاه شهدای سبزوار، ظلم بزرگی به مردم غرب خراسان است. تا امروز نزدیک ۶ هزار پرواز در این فرودگاه نشسته است.

🔹زمانی که من فرماندار سبزوار بودم، دو سال از افتتاح فرودگاه گذشته بود، ولی هیچ پروازی انجام نمی شد. با تلاش بسیار و با کمک نمایندگان وقت، پرواز ها راه اندازی شد. حتی پرواز های بین المللی به سوریه و عراق، از این فرودگاه انجام شد.

🔹امروز یکی از انتقادات اصلی من به استاندار، به وضعیت فعلی فرودگاه شهدای سبزوار بر می گردد. این فرودگاه دومین فرودگاه استان است، آقای استاندار باید گزارش بدهد چرا بیش از پنج ماه است این فرودگاه پرواز ندارد؟

🔹استاندار باید گزارش بدهد چه اقداماتی برای رفع مشکل و از سرگیری پرواز ها انجام داده است؟ اگر تجهیزات لازم را ندارد، چه اقداماتی برای تهیه آن کرده است؟ اگر با وزیر رایزنی شده، نتیجه را اعلام کنند؟ بالاخره اینجا فرودگاه استاندار هست یا خیر؟

🔹متاسفانه استاندار به جز مشهد، به بقیه مناطق استان به خصوص غرب خراسان، کم توجهی می کند. اگر ایشان وظایف شان را درست انجام می دادند، ما دستشان را هم می بوسیدیم.

🔹با این حال، با رایزنی های انجام شده و صحبتی که با رئیس سازمان هواپیمایی کشور داشتیم، تا چند روز آینده مجددا پروازها برقرار خواهد شد و هفته ای یکی دو بار پرواز خواهیم داشت‌.

🔹اما راه حل نهایی، استفاده از هواپیماهای کوچک برای شهرهای کوچک است تا مشکل کمبود مسافر برطرف شود./ نگین بیهق

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.