• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای احداث پردیس علم و فناوری سبزوار

  • کد خبر : 3251
  • 29 خرداد 1402 - 16:40

🔺اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای احداث پردیس علم و فناوری سبزوار

👤 محمدعلی زنگنه اسدی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار:

🔹مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار، به عنوان دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی کشور در این دانشگاه، از سوی شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صادر شد.

🔹دانشگاه حکیم سبزواری در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی، با مشارکت پارک علم و فناوری استان، پردیس علم و فناوری سبزوار را به عنوان دومین پردیس علم و فناوری دانشگاهی در کشور، راه اندازی می کند.

🔹مجوز تخصیص ۵۰ هکتار از اراضی دانشگاه حکیم سبزواری برای استقرار این پردیس، از هیات امنای دانشگاه اخذ شده است. قرارگیری پردیس علم و فناوری در محیط دانشگاه، دسترسی شرکتهای فناور را به نیروی انسانی توانمند دانشگاه، تسهیل می نماید.

🔹با حمایت پارک علم و فناوری استان، تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری، اختصاص یافته است و همچنین ظرفیت استفاده از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۶، فراهم شده است.

🔹با پیگیریهای پارک علم و فناوری استان و حمایت فرمانداری ویژه سبزوار، مبلغ ۱۷ میلیارد تومان بودجه از محل تملک دارایی های استانداری، به راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار، اختصاص یافته است.

🔹راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار، تحول خوبی را برای افزایش اشتغال دانش بنیان در منطقه غرب خراسان، ایجاد خواهد کرد و مجموعه مدیریتی منطقه از جمله نمایندگان مجلس، فرمانداری و سایر نهادهای موثر، در کنار دانشگاه در این موضوع؛ اشتراک مساعی خوبی داشته و دارند.

🔹مجوز مربوطه با پیگیری های بیش از یک ساله دانشگاه حکیم سبزواری، از وزارت علوم اخذ شده است. راه اندازی کامل پردیس علم و فناوری سبزوار، نیاز به مشارکت ارکان مختلف دانشگاه و منطقه خواهد داشت که امید می رود با پیگیری های مسئولان سبزوار، این مهم محقق می شود.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها