• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده در روستاهای کاشمر

  • کد خبر : 3388
  • 14 مرداد 1402 - 17:58

👤 ولی الله واعظ طبسی، بخشدار بخش فرحدشت کاشمر:

🔹با راه‌اندازی کارگروه اشتغال، تمامی ظرفیت‌های مغفول مانده روستاهای بخش فرح دشت شهرستان کاشمر، شناسایی شده است.

🔹استفاده از ظرفیت‌های مهم کاشمر از جمله نیروی انسانی و ارکان مدیریتی و مردم، ضروری است و به همین منظور، در تمامی روستاهای این شهرستان کارگروه اشتغال تشکیل شده است.

🔹پارسال توسط بنیاد برکت، ۵۳ طرح اشتغالزایی در روستاهای هدف ایجاد شد و برای اولین بار، ۱۱ میلیارد تومان به مرکز نیکوکاری بخش فرحدشت که زیر نظر کمیته امداد قرار دارد، تخصیص یافت و منجر به ایجاد ۱۲۲ شغل در تمامی روستاها به تناسب جمعیت شد.

🔹طرح تحول روستایی با هدف مشارکت نهادهای اجتماعی، مشارکت مردمی نهادهای انقلابی و خیرین و استفاده از مجموعه‌های موجود شناسایی دقیق نیازها، رصد، پیگیری و اجرایی پروژه‌ها و تسهیل گری میان مردم و دستگاه‌های اجرایی، در دست اجرا است.

🔹طی ۱۰ ماه گذشته، ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان با مشارکت مردمی در ۴ سرفصل کمک به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، کمک به اصلاح شبکه آب، واگذاری زمین برای طرح‌های عمرانی و خدماتی، کمک به ساخت فضای آموزشی فرهنگی و بهداشتی، به بخش فرحدشت کاشمر اختصاص یافت.

🔹طی همین مدت، ۱۳ پروژه و سر فصل عمرانی به مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اجرا شده است و ۳۶ هزار و ۹۰۰ متر زیرسازی معابر به مبلغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان و اسفالت ۳۲ هزار مترمربع از معابر به مبلغ ۳/۵ میلیارد تومان از محل قیر تهاتری در روستاهای این بخش، اجرا شد.

🔹اعتبارات دهیاری‌های بخش فرح دشت شهرستان کاشمر، نسبت به سال قبل ۴۳ درصد افزایش یافته است. سال گذشته اعتبارات دهیاری‌های این بخش، ۱۲ میلیارد تومان بوده که به نسبت ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری، هزینه شد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.