• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به کمیته امداد خلیل آباد

  • کد خبر : 3445
  • 07 شهریور 1402 - 15:22

🔺اختصاص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به کمیته امداد خلیل آباد

👤 رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد استان، در حاشیه سفر به خلیل آباد:

🔹در سال جاری ۲۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به کمیته امداد استان تخصیص داده شده که این مبلغ با نظارت کمیته امداد در شهرستان‌ها بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

🔹فقط معطوف به این اعتبارات نیستیم و اگر شهرستانی توانست اعتبار خود را جذب کند، اعتبارات بیشتری را برای اشتغال نیازمندان، تخصیص خواهیم داد.

🔹۵۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال خلیل آباد مربوط به سال ۱۴۰۱، جذب شده و امسال ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به کمیته امداد این شهرستان، تخصیص یافت.

🔹۱۵۲ هزار نفر حامی فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد استان هستند و در حال حاضر ۱۱۲ یتیم و ۳۰۰ فرزند محسنین در خلیل آباد شناسایی شده که نیازمند حامی هستند.

🔹کمیته امداد استان ۴۲ هزار فرزند یتیم و محسنین را تحت حمایت دارد که از این تعداد، ۳۰ هزار فرزند محسنین و ۱۲ هزار فرزند یتیم هستند و ۳ هزار حامی در دهه اول ماه محرم امسال ثبت نام کرده اند.

🔹هرچند تا پایان سال گذشته ۱۳۲ هزار حامی از فرزندان نیازمند حمایت می‌کردند، اما از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ هزار حامی در شهرهای مختلف استان، جذب شده‌اند.

🔹تگرچه برنامه‌ریزی کمیته امداد برای اطعام نیازمندان تا پایان ماه صفر ۶۳۰ هزار پرس غذای گرم بوده، اما با همیاری مردم تنها در ۱۲ روز اول ماه محرم، بیش از یک میلیون پرس غذا توزیع شد.

🔹در طرح احسان حسینی، پیش بینی ما توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان تا پایان ماه صفر بود، اما فقط در ۱۲ روز اول ماه محرم بیش از ۶۰ هزار سبد غذایی توزیع شد. ۵۵۰ آشپزخانه در این طرح، طبخ و توزیع غذا را بین محرومان بر عهده دارند.

🔹مراکز نیکوکاری کمک حال کمیته امداد در سطح شهر و روستاها هستند و هم اکنون حدود ۱۰۰۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارند که تمامی این مراکز، مردمی بوده و توسط خود مردم و خیرین اداره می‌شود.

🔹با نظارت‌ها، امسال از گسترش مراکز نیکوکاری در استان، جلوگیری شد. از فروردین‌ماه سال گذشته تا تیرماه امسال، طرح اکرام استانمان، رتبه اول کمک نقدی را در کشور دارا است.

🔹۵ دهک اول جامعه می‌توانند از تسهیلات کمیته امداد برای ایجاد اشتغال، استفاده کنند. برای توانمند کردن مددجویان زیر پوشش، امسال به نیازمندان فاقد شغل، کار و سرمایه کار و به خانواده‌های مدد جوی زیر پوشش، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

🔹تسهیلات کمیته امداد باید به مددجوی متقاضی مورد نیاز پرداخت شود. امسال به جد پیگیر هستیم تا همان درصد ناچیز انحرافات تسهیلات داده شده را، به صفر برسانیم. اعطای تسهیلات در سال جاری، باید منتج به فعالیتی توسط اعضای خانواده شود.

🔹کمیته امداد استان برای ساخت ۴۱۰۰ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۱، تعهد داشت که تاکنون ۱۹۱۷ واحد مسکونی، تحویل مددجویان استان شده است.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

<div id=”div_eRasanehTrustseal_82737″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(82737, true);</script>

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.