• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

دومین نشست دبیران مجامع مطالبه گری شهرستان های غرب خراسان با نماینده منطقه در مجلس

  • کد خبر : 3450
  • 07 شهریور 1402 - 15:27

🔺دومین نشست دبیران مجامع مطالبه گری شهرستان های غرب خراسان با نماینده منطقه در مجلس

🔹در این دیدار که دیروز در محل دفتر ارتباطات مردمی بهروز محبی نجم آبادی نماینده غرب خراسان در مجلس، در سبزوار و با حضور معاون تشکیلات مجمع مطالبه گران مردمی استان و دبیران مجامع مطالبه گری شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد برگزار شد، مطالبات شهرستانهای غرب خراسان به شرح زیر مطرح گردید:

🔸رضا نامنی، دبیر مجمع سبزوار:
🔹ایجاد میدان دژ سفید
🔹برگزاری برنامه های مرتبط با شهید الداغی
🔹ترویج فرهنگ ورزشهای زورخانه ای در سبزوار

🔸محمدرضا حنیف پور، دبیر مجمع جغتای:
🔹اخذ ماده ۲۳ جاده جغتای – برغمد و اختصاص بودجه ملی برای تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این محور
🔹انتزاع ایستگاههای راه آهن آزادوار، سنخواست و جوین در جغتای از راه آهن شمالشرق ۱ (شاهرود) و الحاق آنها به حوزه راه آهن خراسان
🔹توقف و اختصاص سهمیه ثابت بلیط برا ی مسافران قطار محلی از جوین و جغتای به تهران و مشهد
🔹حل مشکل سهامداران کارخانه سیمان جوین در جغتای
🔹تکمیل رینگ فیبر نوری برای حل مشکل قطعی و آنتن دهی تلفن همراه و سرعت اینترنت در جغتای
🔹رفع کمبود نیرو در ادارات جغتای
🔹توجه به میراث فرهنگی و آثار تاریخی جغتای

🔸علی رباط جزی، دبیر مجمع خوشاب:
🔹لزوم ورود ادارات بهداشت و محیط زیست و شهرداری برای رفع بوی بد استخر مجاور مسجد جامع شهر سلطان آباد خوشاب
🔹پرداخت پول گندم به کشاورزان و توزیع عادلانه اعتبارات و وامهای بنیاد برکت در خوشاب
🔹ساخت بیمارستان و توجه به حوزه بهداشت و درمان خوشاب

🔸عباس تیموری، دبیر مجمع جوین:
🔹تسریع در تعریض محور نقاب – انداده جوین با همکاری شرکت کشت و صنعت جوین و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)
🔹حل مشکل اینترنت در حوزه شهرک رازی تا انداده جوین

🔸علی شجاع نیا، دبیر مجمع داورزن:
🔹حل مشکلات ناحیه صنعتی داورزن
🔹توجه به شیب بندی جاده ها و رفع خاموشی چاه موتورهای کشاورزی در داورزن
🔹تجهیز و ایجاد بخش های جدید در مرکز درمان بستر داورزن
🔹رفع کمبودهای آب، سالن ورزشی و… در شهر ریوند داورزن
🔹توجه به زیرساختهای گردشگری در داورزن
🔹پرداخت مطالبات گندمکاران داورزن
🔹حل مشکلات آبرسانی به روستاهای کمیز و بیزه داورزن

🔸محمدرضا غریبی، دبیر مجمع ششتمد:
🔹رفع مشکل آنتن دهی تلفن های همراه در ششتمد
🔹استقرار ادارات مخصوصا فرهنگی مذهبی در ششتمد
🔹روکش آسفالت جاده ششتمد – سبزوار و راه‌های روستایی ششتمد
🔹احداث راه ارتباطی بین روستاهای بخش شامکان با مرکز این بخش

🔺برای رفع مشکلات غرب خراسان، آماده ایم شبانه روزی کار کنیم/ پیگیری افتتاح ایستگاه حکم آباد و الحاق ایستگاههای راه آهن جغتای به راه آهن خراسان

👤 بهروز محبی، نماینده غرب خراسان در مجلس، در نشست با دبیران مجامع مطالبه گری شهرستانهای منطقه:

🔹بزرگترین فعالیت ورزشی در شهرستانهای غرب خراسان، با عنوان جام غیرت، در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد که تحول بزرگ فرهنگی ورزشی را در منطقه، رقم می زند که بدین منظور، از  سوی وزارت اقتصاد و برخی نهادها، اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

🔹سبزوار از قطب‌های رشته ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور است و ۷ زورخانه در این شهر فعال است که انتقال مفاهیم اخلاقی، انسانی، جوانمردی و ارادت به اهل بیت (ع) از این طریق به نسل جوان منتقل می شود.

🔹تا ۸ ماه آینده و شروع بکار معدن مس در منطقه راه چمن جغتای، تحول بزرگی در اشتغال و صنعت این شهرستان، ایجاد خواهد شد.

🔹متاسفانه مدیران کارخانه سیمان جوین در شهرستان جغتای که یکی از کارخانه های برتر و بروز خاورمیانه است، به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود عمل نمی کنند که به دنبال رفع این مشکل از طریق دستگاههای نظارتی هستیم.

🔹بزودی و در زمان افتتاح ایستگاه راه آهن شهدای حکم آباد جوین با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن کشور، بحث الحاق ایستگاههای راه آهن جغتای از اداره کل راه آهن شاهرود به راه آهن خراسان را، پیگیری خواهیم کرد.

🔹در شهرستان خوشاب هم، ساخت محور سلطان آباد خوشاب به حکم آباد جوین که سالیان سال رها شده بود و ابنیه آن در حال خراب شدن بود، بزودی آغاز خواهد شد تا مسیر جوین و جغتای به مرکز استان، نزدیک تر شود.

🔹با سفرهای انجام شده به تمام شهرهای منطقه و رصد مشکلات، در پی حل آنها هستیم، ولی باید افراد توانمند که در خوشاب نیز کم نیستند، پای کار بیایند و با سرمایه گذاری و مساعدت ما در دادن تسهیلات، تحولی در شهرستانها ایجاد نمائیم. پیگیر رفع مشکل استخر سلطان اباد نیز هستم.

🔹درحوزه شهرستان جوین نیز، تعریض محور نقاب – انداده آغاز شده که با پای کار آمدن شرکت کشت و صنعت جوین و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، کار به صورت ۳ کیلومتر ۳ کیلومتر افتتاح خواهد شد و قول پیگیری می دهم تا مشکل اینترنت در حوزه شهرک رازی تا انداده جوین نیز، مرتفع گردد.

🔹بهترین شاخصه شهرستان داورزن، ور گردشگری است که با ایجاد شهر جدید ریوند با ۵۰۰ هکتار وسعت و ساخت پارک گردشگری داورزن، تحولی بزرگ در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

🔹جاده داورزن – سبزوار که ۳۰ سال پیش ساخته شده است، هنوز ما به دنبال رفع نقاط حادثه خیز آن (شیب طرفین جاده) هستیم و محوری که حوادث بی شماری را دارد و به عنوان جاده بین المللی شناخته می شود، باید در اولویت رسیدگی باشد که پیگیر آن هستیم.

🔹درباره مشکل بهداشت و درمان داورزن، با دانشگاه علوم پزشکی سبزوار جلساتی برگزار شده و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور و با پیگیری های انجام شده جهت رفع برخورداری شهرستان داورزن، شاهد حل مشکلات در این حوزه نیز باشیم.

🔹در شهرستان ششتمد نیز، با نصب دکل ایرانسل در محدوده روستاهای طرسک و تندک، شاهد اتفاقات خوبی در جهت کیفیت سطح آنتن دهی و اینترنت منطقه خواهیم بود و موضوع راه ارتباطی سنگرد – قلعه میدان، در حال پیگیری است.

🔹درباره روکش آسفالت محور ششتمد – سبزوار هم، تمام توان خود را بکار بسته ایم تا به همراه استقرار ادارات در شهرستان ششتمد، محقق شوند. در شهرستان تازه تاسیس ششتمد که نیازمند کار جهادی است، باید کمر همت را بست و  آماده ایم تا برای رفع مشکلات، شبانه روزی کار کنیم.

🔺ادعای محبی: مشکلات زیرساختی غرب خراسان، به بیش از یک دهه قبل برمی گردد!/ معرفی ظرفیتهای منطقه از قاب تلویزیون اینترنتی

👤 بهروز محبی، نماینده غرب خراسان در مجلس، در نشست با دبیران مجامع مطالبه گری شهرستانهای منطقه:

🔹سبزوار یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی با مجموعه فراوانی از آثار تاریخی و طبیعی است، اما همچنان معبر و گذر مردم است و به مقصدی برای زائران و گردشگران، تبدیل نشده است.

🔹برای معرفی بیشتر جاذبه های طبیعی، توریستی و اقامتی در شهرستانهای غرب خراسان، در گام نخست و دو سال قبل، سامانه گردشگری با همکاری دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار، راه اندازی شد.

🔹همچنین مجوز فعالیت تلوبیون، سال گذشته برای سبزوار بعنوان اولین شهر غیر مرکز استان صادر شده است که این شبکه تلویزیون اینترنتی، ظرفیت های ارزشمند سبزوار را و توانمندی های غرب خراسان و جاذبه های گردشگری منطقه را، در سطح ملی و جهانی معرفی می نماید.

🔹سبزوار از قطب‌های رشته ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور است و ۷ زورخانه در شهر فعال است که انتقال مفاهیم اخلاقی، انسانی، جوانمردی و ارادت به اهل بیت (ع)، از این طریق به نسل جوان منتقل می شود.

🔹مسابقات ورزشی جام غیرت در دیار سربداران، با اختصاص اعتبار از سوی وزارت اقتصاد و برخی نهادهای دیگر، برگزار می شود. جریان مطالبه گری و نگاه مبتنی بر خدمتگزاری، مورد تایید همگانی است.

🔹ما با منابع محدود در برابر نیازهای نامحدود روبرو هستیم، ولی رفع مشکلات مردم غرب خراسان بر اساس اولویت، مورد توجه است و عمده مسائل و مشکلات منطقه و طرحهای بزرگ عمرانی و زیرساختی ناتمام در منطقه، به بیش از یک دهه گذشته بر می گردد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

<div id=”div_eRasanehTrustseal_82737″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(82737, true);</script>

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.