• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

مجازات قاتل الداغی تأیید شد: قصاص در ملأ عام

  • کد خبر : 3529
  • 14 آبان 1402 - 22:59

مجازات قاتل الداغی تأیید شد: قصاص در ملأ عام

 

سرانجام، مجازات قاتل حمیدرضا الداغی، مشخص شد. دادگاه، این فرد را به قصاص در ملأ عام محکوم کرد و در پی اعتراض متهم، دیوان عالی کشور، بر این رأی مهر تأیید زد.

 

روزنامه خراسان در این باره نوشت: «ر اساس رای دادگاه «حمیدرضا- آ» (جوان ۱۸ ساله) به اتهام ارتکاب قتل در نزاع دسته جمعی به قصاص نفس و به جرم قتل شهید الداغی نیز به قصاص در ملأ عام محکوم شد. همچنین قضات دادگاه رای به پرداخت دیه و تحمل ۶ ماه زندان به اتهام چاقوکشی دادند و متهم دیگر «ابوالفضل-ر» را نیز به جرم شروع به قتل در ماجرای شهادت شهید الداغی، به تحمل ۱۰ سال زندان و پرداخت دیه در دو درگیری محکوم کردند.»

 

ماجرای حمیدرضا الداغی و قتل او، به حادثه ۸ اردیبهشت سال جاری (۱۴۰۲) باز می‌گردد. در این حادثه، الداغی پس از آن که در خیابان با ایجاد مزاحمت دو پسر جوان برای دو دختر جوان روبرو می‌شود، به‌منظور دفع مزاحمت مداخله کرده و این مداخله به درگیری فیزیکی انجامید. در جریان این درگیری، الداغی مورد اصالت ضربات چاقو قرار گرفت. طبق روایت یکی از شاهدان، او پیش از آن که وارد بیمارستان شود، جان خود را از دست داد.

 

تاریخ: ۲۲ مهر

 

 

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.