• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

برگزاری نخستین نشست تخصصی همایش ملی جوانی جمعیت در سبزوار

  • کد خبر : 3541
  • 20 آذر 1402 - 12:08

🔺برگزاری نخستین نشست تخصصی همایش ملی جوانی جمعیت در سبزوار

🔹با حضور معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون امنیتی انتظامی استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، مدیرکل امنیتی انتظامی استان و رئیس و اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری همایش ملی جوانی جمعیت، در این دانشگاه برگزار شد.

🔹در ابتدای این نشست، سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، ضمن خیرمقدم به کلیه مدعوین کشوری و استانی، با اشاره به آمادگی و عزم بالای مسئولان در رابطه با میزبانی این دانشگاه جهت برگزاری همایش ملی جوانی جمعیت در سبزوار، گفت: تمامی امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری این همایش ملی، بسیج و برنامه ریزی شده است.

🔹ابراهیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز، از تلاش های قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در شناسایی مخاطرات و تهدیدات زیستی حوزه های زیر پوشش و کسب رتبه های برتر در استان و سطح کشور، قدردانی کرد و خواستار برگزاری مانورهای پدافندی از مراکز استان ها به سطح شهرستان ها شد.

🔹معاون امنیتی انتظامی استانداری نیز گفت: شرایط امروز کشور بسیار ویژه است در اتاق فکر دشمنان ما، چگونگی مقابله با نسل مسلمانان برنامه ریزی می شود و طرح های شومی را برای کاهش جمعیت نسل جهان اسلام بویژه در ایران، طراحی کرده اند.

🔹زهدی افزود: رهبر انقلاب از یک دهه قبل، این تهدید جمعیتی را بارها مطرح و از مسئولان تمامی سازمان ها و دستگاه های ذیربط، خواستار ورود جدی به این مسئله امنیتی شدند. آمار کاهش جمعیت در استان ما نیز، بسیار خطرناک است که بایستی با حرکت عالمانه و خلاقانه، راهکاری اندیشید تا از این شرایط بحرانی، عبور کنیم.

🔹وی ادامه داد: تلاش های بی وقفه قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در برنامه ریزی جهت برگزاری همایش ملی جوانی جمعیت، جای تقدیر دارد و اهمیت کار ارزشمند است که باید این همایش ملی، هر چه سریعتر برگزار شده و همه دلسوزانه پای کار باشند تا با اقدامات فرهنگی و آگاه سازی خانواده ها، از این وضعيت بحرانی عبور نماییم.

🔹معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در ادامه گفت: در راستای مصوبه رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و بنا به درخواست استان، همایش ملی جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در حال برنامه ریزی نهایی است.

🔹علی محمد لطیفی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اراده راسخ و وجود زیرساخت ها و ظرفیت های مطلوب در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، این همایش ملی بایستی به نحوی برنامه ریزی و اجرایی گردد که خروجی آن به صورت سیاست های کلان حوزه جوانی جمعیت، جهت ابلاغ و اجرا به آقای رئیسی تقدیم‌ گردد.

🔹وی در پایان این نشست، همچنین در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی جهت مکاتبات لازم با ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان اورژانس کشور، وزارت بهداشت و سایر وزارتخانه ها و ادارات دخیل در جهت برگزاری مطلوب این همایش، قول همکاری داد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.