• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مروری بر اخبار

عنابستانی: مؤسسهٔ آبادانی، در پیشرفت سبزوار بسیار مؤثر بوده و باید الگو قرار گیرد ممنوعیت عرضه و مصرف تخم مرغ فاقد نشانه‌گذاری در مراکز عرضه پاسپورت ایرانی در میان ۱۰ پاسپورت آخر جهان عنابستانی: هرگز در انتصابات دخالت نکرده‌ام، اما مشورت داده‌ام و می‌دهم معادلۀ انتخابات در سبزوار کندی بهسازی محور سبزوار – بردسکن در حوزه سبزوار مروری بر ارقام فساد چای دبش نصب ۳۷ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن گامی فراتر از انتقاد بردارید! تلاش برای عدم ادغام دانشگاههای پیام نور جوین و جغتای هشدار وزش باد و بارش باران برای ۴ شهرستان غرب خراسان اضافه وزن ۳۱ درصد دانش آموزان غرب خراسان ورود فاضلاب شهرک صنعتی کاشمر به سفره آب زیرزمینی اجرای روزانه حدود ۱۰۰۰ مترمربع آسفالت درسطح شهر سبزوار اجرای سه نمایش آیینی غرب خراسان در همایش ملی سربداران نگاهی به ویژگی های امرای سربداری مخالفت عنابستانی با ایجاد استان جدید در تهران پرمصرف بودن ۷۰ درصد مشترکان آب روستایی سبزوار انتشار کتاب خاطرات اولین امام جمعه سبزوار/ روایت عبدوس از تکوین انقلاب اسلامی در سبزوار نگاهی به برخی شهرهای مدعی استان شدن

رشد ۱۵ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی در سبزوار

  • کد خبر : 3545
  • 20 آذر 1402 - 12:10

👤 مرضیه کیانی، رئیس اداره بهزیستی سبزوار:

🔹پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد در سبزوار، ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و امسال به ۹۲ نفر از مددجویان سبزوار، تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان، پرداخت شده است.

🔹تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی سبزوار که از ابتدای امسال ابلاغ و مصوب شده، ۴۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده که تعداد ۲۶۸ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و تاکنون ۹۲ نفر از این افراد، از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شده‌اند.

🔹تاکنون معادل ۲۶ درصد از کل تسهیلات مددجویی بهزیستی سبزوار، ابلاغ شده و ۲۸۷ نفر دیگر نیز، در نوبت معرفی به بانک‌ها هستند. ۷۷ درصد تسهیلات اشتغال امسال بهزیستی در سبزوار، به معلولان اختصاص داده یافته است.

🔹از ابتدای امسال تاکنون، برای ۱۵۰ نفر از مددجویان بهزیستی سبزوار، از طریق پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، فرصت شغلی ایجاد شده که ۱۰۰ نفر از آنان، مربوط به معلولین بوده است.

🔹امسال به ۱۲ نفر از مددجویان بهزیستی سبزوار، ۱ میلیارد تومان کمک هزینه ساخت و خرید مسکن به صورت بلاعوض و وام ودیعه مسکن نیز به ۲۰ نفر از مددجویان سبزوار به مبلغ ۱/۵ میلیارد تومان، پرداخت شده است.

🔹برای خرید و ساخت مسکن در داخل شهر، به خانواده‌های دارای دو معلول کمک هزینه بلاعوض به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و خانواده‌های دارای یک معلول ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود، اما در داخل روستا، تنها برای ساخت ۱۵۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض به مددجویان سبزواری، پرداخت خواهد شد.

🔹همچنین در بحث کمک هزینه ازدواج به زوج‌های مددجو بهزیستی سبزوار، با کمک یکی از خیریه‌ها، ۲ زوج با اهدای لوازم ضروری به هرکدام به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و یک زوج نیز توسط مرکز مثبت زندگی با اهدای لوازم ضروری به میزان حدود ۴۰ میلیون تومان، بهره‌مند شده‌اند.

🔹میزان فطریه و کفاره جمع آوری شده از سوی بهزیستی در سبزوار، نسبت به سال قبل، ۶۵ میلیون تومان افزایش داشته است. همچنین حدود ۱۰۰ کوله پشتی با لوازم التحریر، لوازم التحریر به ۱۵۰ دانش‌آموز و سبد کالا به بیش از ۵۰۰ خانوار مددجوی بهزیستی سبزوار، اهدا شده است.

🔹اطعام ۸۱۴ نفر، اهدای داروی رایگان با شرایط مشخص، اعلام آمادگی پزشک عمومی داوطلب برای ویزیت رایگان مقیمان مراکز در روزهای اخیر، از جمله مشارکت‌های مردمی برای بهزیستی سبزوار، بوده است.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔰به روز ترین مجموعه خبری غرب خراسان

@asrsabzevar

لینک کوتاه : https://asrsabzevar.ir/?p=3545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.